Pakej Guangzhou


GUANGZHOU - SHENZHEN, CHINA (5 HARI 4 MALAM)

Hari 1:   Kuala Lumpur - Guangzhou(L/D)
Berlepas ke Guangzhau dan setiba di Guangzhau, Check in hotel dan rehat. Makan tengahari, dan solat di Mesjid Bandaraya Guangzhou dan kemudian melawat Yue Xiu Park – Taman Yang Terbesar di Guangzhou (212.5 ekar), Menara Zhenhai dan Makam Saad Bin Abi Waqas. Makan malam, rehat/acara bebas. (Bermalam di Guangzhou)

Hari 2:   Guangzhou (B/L/D)  
Selepas sarapan pagi, rombongan akan dibawa melawat Dr.Sun Yat Sen’s Memorial Hall. Makan tengahari dan solat di Mesjid Guang Ta. Perjalanan diterus ke Shangxiajiu Shopping Street dan di Beijing Road. Makan malam, rehat/acara bebas. (Bermalam di Guangzhou)

Hari 3:   Guangzhou - Shenzhen (B/L/D)
Selepas sarapan pagi, check out dan bertolak ke Shenzhen. Perjalanan mengambil masa kurang lebih 2 jam. Jumlah penduduk di Shenzhen adalah seramai 5 juta orang. Ianya terletak di selatan Guangdong, bertentangan dengan Hong Kong. Setiba di Shenzhen, rombongan akan dibawa melawat Kilang Jade. Makan tengahari dan solat di Mesjid Bandaraya Shenzhen. Lawatan diteruskan ke Jewelry City dan China Silk House. Makan malam dan check in hotel, solat dan rehat/acara bebas. (Bermalam di Shenzhen)

Hari 4:   Shenzhen Tour (B/L/D)
Selepas sarapan pagi, rombongan akan dibawa membeli belah di Dongmen Shopping Street. Makan tengahari dan solat  serta membeli belah di Louho Shopping City. Makan malam dan solat, rehat/acara bebas. (Bermalam di Shenzhen)

Hari 5:   Shenzhen - Kuala Lumpur (B)
Sarapan  pagi dan acara bebas, check out hotel dan bertolak ke Airport Shenzhen, daftar masuk penerbangan dan berlepas ke LCCT Kuala Lumpur. Tiba di Kuala Lumpur/tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk:
Tiket penerbangan MAS KUL/CAN-SZX/KUL
Bullet Train Guangzhou-Shenzhen
Penginapan hotel (bilik berkongsi 2 orang)
Makan minum 12 kali (sarapan pagi 4x, makan tengahari 4x dan makan malam 4x)
Pengangkutan sepanjang pakej
Airport tax dan bagasi 30 kg 
Perlindungan Insuran RM300,000 setiap seorang
Pemandu Pelancong 

0 Responses

Post a Comment