Pakej Pattaya


PAKEJ BANGKOK - PATTAYA, THAILAND (5 HARI 4 MALAM)

Hari 1:       Bangkok - Pattaya (L/D)
Jam 11:30 pagi. Bertolak dari Airport Suvarnabhumi, Bangkok ke Pattaya. Lawatan ke Sri Racha Tiger Zoo (Persembahan Buaya dan Harimau). Makan tengahari dan bertolak ke Pattaya. Acara lawatan disekitar Pattaya: Pantai Jomtian, (Melihat Matahari Terbenam) dan Pasar buah-buahan dll. Makan malam disediakan dan check in hotel, rehat/cara bebas. (Bermalam di Hotel Twin Royal Palace)  

Hari 2:       Pattaya - Tour Coral Island - Noong Noch Tropical (B/L/D)
Sarapan pagi di hotel dan bertolak ke Coral Island (Bot Ekpress). Makan tengahari dan lawatan ke Taman Budaya Thai, Lawatan ke Noong Noch  melihat Persembahan Kebudayaan dan Gajah, Ke Taman Bunga Tercantik di Asia (Noong Noch Tropical). Melawat Pusat Proses Batu Permata. Makan malam dan check in hotel, rehat/acara bebas. (Bermalam di Hotel Twin Royal Palace)  

      Hari 3:       Pattaya - Bangkok (B/L/D)
Sarapan pagi dan check out hotel bertolak ke Bangkok. Melawat dan membeli-belah di Pasar Malam Suan Lung. Makan malam dan check in hotel, rehat/cara bebas. (Bermalam di Prince Palace atau First Hotel Bangkok)

      Hari 4:       Bangkok - Chao Praya (B/L/D)
Sarapan pagi dan lawatan disekitar Kota Bangkok. Sungai Chao Praya, Sungai Bangkok Noi dan lihat Ikan patin. Makan tengahari dan sambung acara membeli-belah. Pasaraya Man Bunkhlong (MBK) Central World dll. Makan malam dan rehat/acara bebas (Bermalam di Prince Palace atau First Hotel Bangkok)

      Hari 5:       Airport Suvarnabhumi - Kuala Lumpur (B)
Sarapan pagi dan check out hotel dan berangkat ke Airport Suvarnabhumi Bangkok dan berlepas ke Kuala Lumpur / tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk:
Makan minum (sarapan pagi 3x, makan tengahari 3x, makan malam 3x)
Penginapan hotel 3 bintang (2 orang sebilik)
Pengangkutan sepanjang pakej
Bot ke Coral Island dan Sungai Chao Praya
Tiket Pertunjukkan Gajah, Sri Racha Tiger Zoo & Nooch Nong Tropical
Guide (Pemandu Pelancong Thailand)
Insurans perjalanan kelompok


 
0 Responses

Post a Comment