Pakej Padang


PAKEJ PADANG - BUKITTINGGI, INDONESIA (4 HARI 3 MALAM)


Hari 1:       Kuala Lumpur - International Minangkabau-Bukittinggi (L/D)
Jam 10:00 pagi. Berkumpul di LCCT Kuala Lumpur dan berlepas ke Bandara International Minangkabau. Tiba di Padang, makan tengahari dan check in hotel, rehat/acara bebas. Sebelah petang lawatan Padang Old Town, Sity Norbaya Bridge, Pantai Peranginan dan balik ke hotel. Makan malam, rehat/acara bebas. (Bermalam di Padang)

Hari 2:       Bukittinggi Tour (B/L/D)   
Sarapan pagi, check out hotel dan bertolak ke Bukittinggi. Singgah di Pusat Sulaman, Pandai Sikek dan lawatan ke Tasik Maninjau, lawatan ke Hamka Museum. Makan tengahari disediakan dan meneruskan aktiviti lawatan dan membeli belah di Pasar Atas. Check in hotel, makan malam, rehat/acara bebas. (Bermalam di Bukittinggi)

      Hari 3:       Bukittinggi Tour (B/L/D)   
Sarapan pagi dan lawatan ke Pusat Sulaman Hj. Rosma, Panorama Tabek Patah, Istana Pagaruyung dan Silinduang Bulan Palace. Makan tengahari dan ke Tasik Singkarak. Membeli belah di Pasar Atas. Makan malam dan balik ke hotel, rehat/acara bebas. (Bermalam di Bukittinggi)

      Hari 4:       Padang - Kuala Lumpur
Selepas sarapan pagi, check out & bertolak ke Minangkabau Airport untuk daftar masuk penerbangan dan berlepas pulang ke Kuala Lumpur. Tiba di Kuala Lumpur / tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk:
Tiket penerbangan Airasia LCCT-PDG-LCCT
Airport tax dan bagasi 20 kg
Makan minum 7 kali (sarapan pagi 2x, makan tengahari 2x dan makan malam 3x)
Penginapan hotel 3 bintang (2 orang sebilik)
Pengangkutan bas
Insurans perjalanan kelompok
Pemandu pelancong



0 Responses

Post a Comment