Pakej Chiang Mai



PAKEJ CHIANG MAI, THAILAND (4 HARI 3 MALAM)

Hari 1:       Kuala Lumpur - Chiang Mai International Airport (L/D) 
Jam 10:00 pagi. Tiba ke Chiang Mai International Airport dan check in hotel. Makan tengahari dan  acara lawatan disekitar Kota Chiang Mai (Taman Hiasan Orkid, Kilang Buat Payong Kertas, Kilang Sutera Thai, Sekolah Gajah, Kilang Proses Batu Permata dll). Balik ke hotel, dan rehat/acara bebas. Makan malam dan membeli belah di Night Bazar. (Bermalam di Hotel Diamond Riverside Chiang Mai)

Hari 2:       Chiang Mai - Chiang Rai - Mae Sai (B/L/D)
Sarapan pagi dan check out hotel berangkat ke Chiang Rai. Lawatan Ladang Jagung Manis, Perigi Air Panas. Makan tengahari di Chiang Rai dan sambung perjalanan ke Mae Sai. Lawatan ke Kampung Long Neck Karen (Orang Leher Panjang). Lawatan ke Segi 3 Emas Thai/ Myanmar/Laos/China. Tiba ke Mae Sai dan check in hotel. Makan malam. (Bermalam di Khan Thong Kham Hotel)

Hari 3:       Mae Sai-Chiang Rai - Chiang Mai (B/L/D)  
Sarapan pagi dan check out hotel berangkat ke Chiang Mai. Makan tengahari dan check in hotel. Makan buah-buahan. Makan malam dan membeli belah di Night Bazar. (Bermalam di Hotel Diamond Riverside Chiang Mai)

      Hari 4:       Chiang Mai International Airport - Kuala Lumpur (B)
Sarapan pagi dan check out hotel dan berangkat ke Chiang Mai International Airport. Berlepas ke Kuala Lumpur/ tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk:
Pengangkutan bas sepanjang berada di Thailand
Makan minum (sarapan pagi 3x, makan tengahari 3x, makan malam 3x)
Penginapan hotel 3 bintang (2 orang sebilik)
Guide (Pemandu Pelancong Thailand)
Insurans perjalanan kelompok


0 Responses

Post a Comment