Pakej Phnom Phen


PAKEJ PHNOM PHEN, CAMBODIA (4 HARI 3 MALAM)

Hari 1:       Kuala Lumpur - Phnom Phen (L/D)
Berlepas dari LCCT Kuala Lumpur ke  Phnom Phen, setiba di Phnom Phen rombongan akan dibawa check in hotel dan rehat.   Lawatan ke Tasik Tone Laysap. Makan malam dan rehat/acara bebas. (Bermalam di Phnom Phen)

Hari 2:       Phnom Phen Tour (B/L/D)
Selepas sarapan pagi, rombongan akan dibawa melawat Royal Palace, Istana kerajaan Kemboja & ke S21, pusat tahanan & penyeksaan semasa era pemerintahan Pol Pot. Makan tengahari dan lawatan diteruskan ke Killing Fields, tempat dimana pembunuhan beramai-ramai dilakukan dan mayat ditanam didalam satu lubang. Balik ke hotel, makan malam, rehat/acara bebas. (Bermalam di Phnom Phen)

      Hari 3:       Phnom Phen Tour (B/L/D)  
Selepas sarapan pagi rombongan akan dibawa membeli belah di Central Market, pasar jualan batu permata, kemasan dan perhiasan wanita. Makan tengahari dan lawatan diteruskan ke Russian Market, pasar jualan fabric, kraftangan dsb.  Makan malam, rehat/acara bebas. (Bermalam di Phnom Phen)
     
      Hari 4:       Phnom Phen - Kuala Lumpur (B/L) 
Sarapan pagi dan acara bebas. Makan tengahari dan check out dan bertolak ke airport untuk daftar masuk penerbangan dan berlepas ke Kuala Lumpur. Tiba di Kuala Lumpur/Tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk: 
Tiket Airasia LCCT-PNH-LCCT
Airport tax dan bagasi 15 kg
Penginapan hotel (2 orang sebilik)
Makan minum (sarapan pagi  3x, makan tengahari 4x, makan malam 3x)
Pengangkutan di Phnom Phen
Insurans perjalanan kelompok
Pemandu pelancong

0 Responses

Post a Comment