Pakej Bukit Tinggi


PAKEJ BUKITTINGGI, INDONESIA (3 HARI 2 MALAM)

Hari 1:       Kuala Lumpur - Bukittinggi (L/D)
Berlepas dari Kuala Lumpur ke Minangkabau International Airport , tiba di airport dan dibawa menaiki bas ke Bukittinggi. Di pertengahan perjalanan akan dibawa melawat Istana Lindung Bulan untuk melihat senibina dan reka bentuk rumah orang Minangkabau. Makan tengahari dan perjalanan diteruskan ke Pandai Sikek, perkampungan industri tenunan dan ukiran. Di sini dapat melihat keadah penenunan dan seni ukiran orang Minangkabau. Check In hotel dan rehat. Di sebelah petangnya, rombongan akan dibawa menikmati permandangan indah di Ngarai Sianok dan membeli belah di Bazaar Panorama. Makan malam dan rehat/acara bebas. (Bermalam di Bukittinggi)

Hari 2:       Bukittinggi Tour  (B/L/D)   
Selepas sarapan pagi, akan dibawa membeli belah di Pasar Aur Kuning, pasar jualan telekung, sulaman, baju pengantin, fabric dan sebagainya dengan harga borong. Makan tengahari di Pondok Flora. Disebelah petangnya akan di bawa  membeli belah di Pasar Atas, pasar jualan kraftangan, tenunan dsbnya. Melawat kilang makanan di Tabik Patah. Makan malam dan kemudiannya menyaksikan tarian diatas kaca oleh Kumpulan Seayun Selangkah. (Bermalam di Bukittinggi)

      Hari 3:       Bukittinggi - Kuala Lumpur
Selepas sarapan pagi, check out & bertolak ke Minangkabau Airport untuk daftar masuk penerbangan dan berlepas pulang ke Kuala Lumpur. Tiba di Kuala Lumpur / tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk:
Tiket penerbangan Airasia LCCT-PDG-LCCT
Airport tax dan bagasi 120 kg
Makan minum 7 kali (sarapan pagi 2x, makan tengahari 2x dan makan malam 3x)
Penginapan hotel 3 bintang (2 orang sebilik)
Pengangkutan bas
Insurans perjalanan kelompok
Pemandu pelancong



0 Responses

Post a Comment