Pakej Jogyakarta


PAKEJ YOGJAKARTA - SOLO, INDONESIA (4 HARI 3 MALAM)

Hari 1:       Kuala Lumpur - Solo (L/D)
Berkumpul di LCCT Kuala Lumpur dan berlepas ke Adisumarmo International Airport. Tiba di Solo dan makan tengahari dan check in hotel. Menaiki bas ke Pasar Krewel, pasar jualan batik, fabric dsbnya. Makan tengahari dan melawat Mangkunegaran, Istana kesultanan Solo. Kemudian rombongan dibawa ke Pasar Antik, pasar menjual pelbagai barangan antik. Check in hotel dan rehat/acara bebas. Makan malam dan rehat. (Bermalam di Solo)

Hari 2:       Solo - Yogjakarta (B/L/D)   
Selepas sarapan pagi bertolak ke Yogyakarta. Makan tengahari, rehat dan acara bebas. Membeli belah di Malioboro,  pusat jualan pelbagai jenis produk makanan dan pakaian. Makan malam dan balik ke hotel, rehat/acara bebas.  (Bermalam di Yogyakarta)

      Hari 3:       Yogjakarta (B/L/D)    
Selepas sarapan pagi, bertolak ke Borobudur untuk melihat keunikan senibinanya. Lawatan diteruskan Kotegede, pusat industri kerajinan perak. Makan tengahari dan kemudian melawat Istana kerajaan Yogyakarta dan Perkampungan batik. Makan malam dan rehat/acara bebas. (Bermalam di Yogyakarta)

      Hari 4:       Yogjakarta - Kuala Lumpur (B)
Selepas sarapan pagi, check out hotel akan bertolak ke Adisucipto International Airport, Yogyakarta. Berlepas ke LCCT Kuala Lumpur. Tiba di Kuala Lumpur / tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk:
Tiket penerbangan Airasia LCCT-SOC/JOG-LCCT
Airport tax dan bagasi 15 kg
Makan minum 9 kali (sarapan pagi 3x, makan tengahari 3x dan makan malam 3x)
Penginapan hotel 3 bintang (2 orang sebilik)
Pengangkutan sepanjang pakej
Insurans perjalanan kelompok
Pemandu pelancong

Segala perubahan/pindaan aturcara mengenai tempat dan masa serta kos adalah tertakluk kepada keadaan semasa



0 Responses

Post a Comment