Pakej Jelajah Thai


PAKEJ JELAJAH THAILAND (8 HARI 7 MALAM)

Hari 1:       Rantau Panjang, Kelantan - Bangkok  (L/D)
Jam 07:00 pagi. Berkumpul di Rantau Panjang. Ke Sempadan Malaysia/Thailand untuk urusan Imigresen. Tukar bas 2 tingkat. Makan tengahari di Restoran Muslim di Sungai Golok dan bertolak ke Bangkok. Makan malam dalam perjalanan (Bermalam Dalam Bas)  

Hari 2:       Phecha Buri - Racha Buru - Bangkok (B/L/D)
Sarapan pagi di Restoran Fatimah Phecha Buri. Acara lawatan ke Pasar Air Damnen Saduak dan berlepas ke Bangkok. Makan tengahari dan check in hotel di Bangkok. Acara lawatan di sekitar Bangkok dan makan malam, rehat/acara bebas. (Bermalam di Hotel Baiyoke atau First Hotel)

Hari 3:       Bangkok-Lampang - Chiang Mai (B/L/D)
Sarapan pagi dan bertolak ke Chiang Mai melalui Lampang. Makan tengahari dalam perjalanan ke Chiang Mai. Tiba di Chiang Mai dan check in hotel. Makan malam, rehat/acara bebas. Membeli belah di Night Bazar. (Bermalam di Hotel Diamond Riverside, Chiang Mai)

      Hari 4:       Chiang Mai - Mea Sai (B/L/D)
Sarapan pagi dan lawatan Kilang Buat Payung, Kilang Batu Permata, Kilang Sutera Thai, Barangan Buatan dari Kulit Tulin dll. Bertolak ke Mea Sai. Makan tengahari disediakan dalam perjalanan ke Sekolah Gajah dan cara lawatan dan membeli belah di Kilang Payong, Kilang Batu Permata, Kilang Sutera Thai, Kilang Barangan Kulit Tulin. Makan tengahari dan melawat Perigi Air Panas Daerah Mea Sai. Tiba di Mea Sai dan check in hotel. Makan malam, rehat/acara bebas. (Bermalam di Hotel Khan Thong Khan Mae Sai)

      Hari 5:       Mea Sai - Pattaya (B/L/D)  
Sarapan pagi dan membeli belah di Mea Sai. Check out dan makan tengahari dan Bertolak ke   Pattaya. Makan malam di dalam perjalanan. (Bermalam Dalam Bas)

      Hari 6:       Pattaya (B/L/D)
Sarapan pagi di Kota Ayuthaya dan meneruskan perjalanan ke Pattaya. Makan tengahari dan check in hotel/rehat/aturcara bebas. Lawatan ke Nong Nooch Village, Honey Product Shop dan di sekitar Pattaya. Bangkok. Makan malam, rehat/acara bebas  (Bermalam di  Hotel Royal Century)

      Hari 7:       Pattaya - Kota Bangkok - Hatyai (B/L/D)
Sarapan pagi dan acara membeli belah di sekitar Bandar. Check out hotel dan makan tengahari bertolak ke Kota Bangkok.  Seterusnya ke Hatyai. Makan malam dalam perjalanan. (Bermalam Dalam Bas)

      Hari 8:       Hatyai - Narathiwat - Pekan Golok - Rantau Panjang (B/L)
Tiba di Hatyai dan sarapan pagi. Lawatan dan membeli belah di Hatyai. Bertolak ke Narathiwat. Makan tengahari Restoran Haji Nasir dan bertolak ke Pekan Golok. Tiba di Pekan Golok dan membeli buah-buahan. Bertolak ke sempadan Thailand/Malaysia untuk urusan Imigresen dan Kastam. Bertolak ke Rantau Panjang/ Tiba di Rantau Panjang, Kelantan / tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk:
Makan minum 22 kali (s.pagi 7x, makan tengahari 8x, makan malam 7x) 
Penginapan hotel 3 bintang (twin sharing)
Lawatan tempat bersejarah / menarik
Insurans perjalanan kelompok / Guide
Pemandu Pelancong (Thailand)



0 Responses

Post a Comment