Pakej Beijing


PAKEJ BEIJING, CHINA (5 HARI 4 MALAM)

Hari 1:       Kuala Lumpur - Tianjin - Beijing (L/D)
Berkumpul di LCCT Kuala Lumpur. Berlepas ke Tianjin, China. Tiba di Beijing dan bertolak dengan Bullet Train ke Beijing. Check in hotel. Makan Malam dan ke Beijing City (Persembahan Acrobatik). Balik ke hotel / rehat. (Bermalam di Shanshui Trends Hotel atau setarafnya)

Hari 2:       Beijing Tour (B/L/D)
Sarapan pagi dan lawatan ke Tian’anmen Square (Dataran Muzium / Memorial / Taman), Forbidden City (Kota Larangan) dan Jabatan Perubatan Tradisional Cina &  Foot Massage. Mao’s Mausoleum (Dinasti Mao’s Zi Thung). Makan tengahari dan lawatan Masjid Nan Dou Ya (Masjid Berusia 100 Tahun dan Persejarahan). Ke Fresh Water Pearl Center, Istana Musim Panas dan Kilang Mutiara Air Tawar. Makan malam dan balik ke hotel / rehat. (Bermalam di Shanshui Trends Hotel atau setarafnya)

      Hari 3:       Beijing – Great Wall (B/L/D)  
Sarapan pagi dan ke Great Wall Of China (Dinasti Ming. Makan tengahari dan sambung lawatan. Pusat Sutera, Hiasan Jade, Pusat Kristal, Chinese Tea House. Foot Massage di Pusat Perubatan Kulit Terbakar. Membeli Belah di Wang Fu Jing Shopping Street. Makan malam / Night Food Market / rehat. (Bermalam di Shanshui Trends Hotel atau setarafnya)

      Hari 4:       Beijing Tour  (B/L/D) 
Sarapan pagi dan ke Summer Palace (Tasik / Istana / Taman Terbesar). Lawatan ke Masjid Ma Dian (Masjid Lama / Antik). Makan tengahari dan Membeli Belah di Bazar Sutera / Jade – Chaowai Men Market (Kain/Cadar/Atas Meja/Baju/Beg) dan Kompleks Bazar Yueshow (Barangan Eletronik/ Cenderamata). Beijing 2008 National Bird’s Nest. Makan malam dan acara bebas / rehat. (Bermalam di Shanshui Trends Hotel atau setarafnya)

      Hari 5:       Beijing - Tianjin - Kuala Lumpur (B/L) 
Sarapan pagi dan acara bebas. Berlepas ke Tianjin dengan menaiki Bullet Train. Tiba di Tianjin dan Makan tengahari. Berlepas ke LCCT Kuala Lumpur / tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk:
Tiket Airasia LCCT-TSN-LCCT
Airport tax, visa dan bagasi 15 kg
Penginapan hotel (2 orang sebilik)
Makan minum (sarapan pagi  4x, makan tengahari 5x, makan malam 4x)
Pengangkutan sepanjang pakej
Insurans perjalanan kelompok
Pemandu pelancong


0 Responses

Post a Comment