Pakej Jakarta


PAKEJ JAKARTA - BANDUNG, INDONESIA (4 HARI 3 MALAM)

Hari 1:       Kuala Lumpur - Jakarta (L/D)  
Berkumpul di LCCT Kuala Lumpur dan berlepas ke Soekarno-Hatta International Airport, Jakarta. Tiba di Jakarta, makan tengahari dan check in hotel. Lawatan dan membeli belah fabric, telekong, sulaman dan pakaian di Tanah Abang  dan Mangga Dua. Makan malam  dan balik ke hotel, rehat/acara bebas. (Bermalam di Jakarta)

Hari 2:       Jakarta - Bandung (B/L/D)   
Selepas sarapan pagi, check out hotel dan bertolak ke bandung melalui Tangkuban Perahu, kawah gunung berapi dan makan tengahari dan check in hotel di Bandung. Makan malam dan balik ke hotel, rehat/acara bebas. (Bermalam di Bandung)

      Hari 3:       Kota Bandung (B/L/D)    
Selepas sarapan pagi, bertolak ke pusat jualan barangan kulit di Cibaduyut dan barangan jeans di Chiamplas. Makan tengahari dan meneruskan membeli belah di Factory Outlet (FO) dan Pasar Baru. Makan malam dan balik ke hotel, rehat/acara bebas. (Bermalam di bandung)

      Hari 4:       Bandung  - Kuala Lumpur (B/L)    
Selepas sarapan, check out hotel akan bertolak melawat kilang Kek Kartika Sari. Perjalanan diteruskan dengan melawat Rumah Mode, tempat popular artis-artis Indonesia berbelanja. Makan tengahari  dan bertolak ke Airport Bandung untuk daftar masuk penerbangan dan berlepas ke Kuala Lumpur / tamat pakej.

Pakej disediakan termasuk:
Tiket penerbangan Airasia LCCT-CGK/BDO-LCCT
Airport tax dan bagasi 20 kg
Makan minum 10 kali (sarapan pagi 3x, makan tengahari 4x dan makan malam 3x)
Penginapan hotel 3 bintang (2 orang sebilik)
Pengangkutan sepanjang pakej
Insurans perjalanan kelompok
Pemandu pelancong

Segala perubahan/pindaan aturcara mengenai tempat dan masa serta kos adalah tertakluk kepada keadaan semasa


3 Responses
  1. Unknown Says:

    Berapa harga pakej ni..fly hari apa je..


  2. salam....untuk pakej ke Jakarta dari harga 4H3M @ RM1,350 termasuk flight KUL-CGK-KUL, makan 9 kali, bagasi, insurans dan guide.


  3. Unknown Says:

    Untuk bulan mac punya ada tak


Post a Comment